Molėtų r. Alantos gimnazija

Kviečiame susipažinti su X įstaiga

Mokyklos pavadinimas DEMO yra mokykla.

Toliau, Mokyklos pavadinimas DEMO bus vadinama Pagridninė mokykla.

Ką mokiniai veikia Pagrindinėje mokykloje?

Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasė
  • 6 klasė
  • 7 klasė
  • 8 klasė
 

Koks yra Pagrindinės mokyklos darbo laikas?

Pagridninė mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Pagrindinė mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Pagridninė mokykla gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje progimnazijoje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Pagrindinę mokyklą galite sužinoti internete.

Pagrindinės mokyklos interneto svetainės adresas yra 

  • https://mlaln.cleverphant.lt

Galite paskambinti telefonu. 

Pagrindinės mokyklos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Pagrndinės mokyklos interneto svetainėje?

Informacija Pagrindinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pagrindinės mokyklos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
     

Koks yra Pagrindinės mokyklos adresas?

Pagrindinės mokyklos adresas yra

  • Gerosios Vilties g. 28, Vilnius 03144

Apie visus darželio darbus galite paskaityti internete. 

Paspauskite mėlyną tekstą apačioje: www.istaiga.lt

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

 

Jeigu reikia pagalbos perskaityti informaciją,

galite paprašyti:

  • artimo žmogaus, pavyzdžiui,
    mamos ar tėčio,
  • draugo,
  • darbuotojo.

Kada dirba Darželis? 

Darželis dirba:

  • pirmadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • antradienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • trečiadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • ketvirtadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos,

  • penktadienį nuo 7:30 valandos

iki 18:00 valandos.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė  „X“ direktorė Vardenė Pavardenė
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: xxxx

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 0. 08.00 – 08.45
  • 1. 08.55 – 09.40
  • 2. 09.50 – 10.35
  • 3. 10.55 – 11.40
  • 4. 12.00 – 12.45
  • 5. 12.55 – 13.40
  • 6. 13.50 – 14.35
  • 7. 14.45 – 15.30